Andara Crystal Healing

Idag fick jag (och många andra) Andara Crystal Healing på distans. 

Intentionen var "medvetenhet". Det innebär att vara medveten om de budskap Andevärlden ger oss. Uppskatta medvetenheten. Att vara närvarande i ögonblicket. 
 
Jag kom snabbt ner i djup avslappning! Jag bad om att få se min healingguide samt att få veta hans namn. Jag frågade även vilken healinginriktning jag skulle koncentrera mig på i första hand, Reiki, kristall eller Shamansk. 

Jag fick en sekundsnabb glimt av ett manligt ansikte, så snabb och diffus att jag ej kommer ihåg detaljer.

Jag fick namnen Don och Donovan. Don kom först, direkt efter Donovan.

Jag såg ordet "kristaller" och "snabbast då". 

Så nu vet jag att jag ska börja med Kristallhealing :-) 

Tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0