Första Initieringen 28/4

Idag fick jag den första initieringen i Eterisk Kristall healing. Jag kan nu heala mig själv och andra med hjälp av de 22 första stenarna på listan :-) 

Initieringen pågick 14:00-14:25

Detta upplevde jag under tiden:

En varm känsla sprider sig från benen upp till magen. Känns som att magen blir inbäddad i mjuk bomull. 
En pirrande/stickande känsla i fötter och händer, speciellt i handflatorna. 
Djup avslappning.
Såg ljusgröna/gula färgskalor.
Såg människor som kom emot mig, väldigt nära!
Jag somnade....vaknade med ett ryck av att en liten röd/vit blomma öppnade sina kronblad snabbt nära mitt ansikte. 
Jag öppnade ögonen och tittade på klockan....14:26!

Jag känner mig fortfarande väldigt lugn och avslappnad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0