Örn

Vid det här laget har jag lärt mig att känna igen budskapsdrömmar. De förekommer i en eller flera korta sekvenser och jag vaknar alltid direkt efteråt. Förmodligen eftersom det är meningen att jag ska komma ihåg dom då de är viktiga. 

Natten som var drömde jag att jag och min mamma stod utomhus. Hon sa till mig: Titta, en örn!
Jag tittade upp mot den blå himlen och såg en gigantisk fågel sväva däruppe. 
Jag sa: Ja, faktiskt så är det en örn! 

Sen vaknade jag.

Örn står för att dela med sig av sin visdom. Och det är precis det jag och min mamma gör just nu. Det är viktigt för oss. 

När jag skrev ett sms till min mamma och berättade om detta fick jag till svar: Otroligt! 

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0