Självhealing

Jag ska även heala mig själv varje dag under den här veckan. 

Dessa stenar har jag valt ut åt mig själv:

Ametist mot stress, på tredje ögat.
Citrin mot stress, på solarplexus.
Rosen kvarts för beskydd, på halschakrat.
Malakit för att få fram undanträngda känslor och för att hjälpa mig i min personliga utveckling, på hjärtchakrat.

Första gången upplevde jag ingen speciell känsla, förutom avslappning.

Idag koncentrerade jag mig extra mycket på att känna stenarnas energier innan jag placerade dom på kroppen. Jag bad även om hjälp att känna energierna tydligt. 
Och det gav resultat!

Jag kände varje sten i handen, efter en liten stund kände jag hur stenens energi växte i min hand. Det pirrade, stack och vibrerade en aning. Till slut kändes det som om jag hade en energiboll i handen, i en tennisbolls storlek ungefär. Häftigt!
Jag upplevde även en varm känsla i min mage under sessionen. Och det kändes som att magen bäddades in i mjuk bomull. 
Jag blev även väldigt avslappnad.

Framsteg! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0