Svar från medium...fortsättning

Jag frågade även om det fanns nåt budskap eller så till mig från Andevärlden.

Svar:

"Damen som skyddar dig mycket beskriver att du är hennes barnbarn, mormor?. Hon är sååå stolt över dig och det borde du oxå vara. Förmedlar god matdoft och tycker att du har så konstiga maträtter i ditt kök. Hon tycker att maten ska dofta mer. 

Dina guider är en kvinna och en man. Kvinnan hjälper dig med relationer, eftersom det är det du praktiserar i det här livet. Relationer på alla plan. Mannen är din healingguide. Hans skugga har du upplevt många gånger. 

En katt vandrar ofta runt dina ben. 

Det finns givetvis fler, men inte som jag kan fånga upp just nu då de har uppdrag de utför." 

Detta var oxå intressant. Flera gånger har jag funderat över mitt livstema och även funderat på om det handlar om relationer eftersom det är den biten som alltid "krånglar" för mig. Så det känns helt rimligt! 
Min kvinnliga guide har jag inte märkt av...vad jag vet. Men nångång har jag hört en kvinnoröst. 
Den manliga healingguiden däremot har jag sett massor av gånger just i form av en skugga hemma hos mig! Fast jag visste inte att det var min healingguide. Ofta ser jag skuggan i dörröppningar, som om den kikar på mig. När jag tittar dit en extra gång är den borta. 

Det där med katten...ja! Jag har sett den oxå vid flera tillfällen, fast i skuggform. Den rör sig runt mina ben precis som hon sa! Ett par gånger har jag faktiskt tagit ett snabbt kliv åt sidan för att inte trampa på den! Men när jag tittar efter en andra gång är det ingen katt där! Det måste vara min förra katt Minus (den enda katt jag haft) vi stod varandra väldigt nära och han följde efter mig som en hund :-) Tyvärr fick vi inte så många år tillsammans eftersom han blev påkörd. 

Sen kan jag inte låta bli att skratta åt min "mormor" eller om det är min mormorsmor eller farmor, svårt att säga vem av dom det är. Konstiga maträtter liksom...haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0