Trollslända

När jag gjorde en meditationsövning tidigare kom en blå och grön trollslända och hämtade mig. Jag tog tag i den och den flög mig uppåt ända tills vi nådde rymden, då försvann den och jag svävade iväg av mig själv. 

Trollslända: Du har en stor andlig gåva - använd den. Min gåva till dig är att ha en stark intution. 

Grönt: Färgen för nervsystemet, och speciellt bra för muskelkramper. Den är lugnande. Naturens färg. 

Blått: den helande strålen. Det är färgen som alltid syns vid en healingprocess. Den lugnar både de positiva och negativa elektromagnetiska länkarna runt kroppen. Utmärkt för att bekämpa epilepsi, depression, feber och inflammation. Det är den absolut bästa healingstrålen. Den lindrar alla besvär.

Stämmer bra på mig just nu. Jag har en andlig gåva, behöver dock använda den mer! Jag har förmodligen problem från nervsystemet och jag har en depression. 

Tack för infon trollsländan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0