Gårdagens distanshealing 12-12-12

Jag deltog i Kristina Åslunds distanshealing igår. Hon hade fått en kanalisering/uppenbarelse från sin Mästare Sananda-Jesus som hon ville dela med sig av. Vi som var med skulle fokusera på att få ut allt gammalt, såsom tankar som binder oss, som inte är av godo. Vi skulle lämna alla oförrätter, förlåta och gå vidare. Detta skulle hjälpa oss i vår uppstigningsprocess när vi går över till högre dimensioner. Vi skulle bestämma oss för att leva på ett nytt sätt, i ett enormt fält av kärlek som inte har några gränser för överflöd, kärlek och medkänsla för oss själva och andra människor.

Min upplevelse under healingen:

Jag upplevde först ett slags tryck över bröstet. Sen svävade jag fritt i universum bland stjärnorna och månen. Jag såg Jesus ansikte och sedan såg jag namnet Raphael i skrift. Ett grönt ljus lindade sig runt min bröstkorg. Efter det upplevde jag en värmeökning i bröstet som sedan spred sig till magen. Trycket över bröstet kom och gick. En kyla spred sig från fötterna upp till knäna. Det kändes som att någon vidrörde min högra vrist strax innan och det stacks lite i min högra fot. Till och från kände jag aktivitet mellan mina ögon, tredje ögat. Vid slutet blev min högra hand kall och det pirrade i båda händerna, mest i handflatorna.

Kristinas svar:

Trycket över bröstet kände du för att den Guddomliga Kärleken - Jesus öppnade upp ditt hjärta för att du lättare ska känna och ge kärlek i den tid vi nu går in i. Raphael kom med helande till dig, den gröna färgen står för helande. Känns som om du har en relation till din barndom som behöver helas, därför värmen över magen. Magen är ett bälte för våra barndomsupplevelser. Du ska öppna upp för det tredje ögat, din medialitet. Ge dig själv kärlek och Älska dig själv!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0