Meditation 12-12-13

Ända sedan gårdagens healingupplevelser har jag tänkt mycket på den nya tiden som väntar oss alla här på Jorden. Jag känner tillit till att vi går en ljus framtid till mötes. Alldeles nyss fick jag en stark känsla av att jag borde meditera.

Och vilken meditation jag upplevde! Den slår allt jag hittills varit med om i meditationsväg!

Jag slöt ögonen och kände lugnet sprida sig i kroppen. Jag såg mig själv klädd i en vit klänning och till min stora förvåning hade jag stora vita änglavingar på min rygg. Jag sträckte ut armarna och vände handflatorna uppåt. Då slår eldslågor upp, en i varje handflata. Rakt framför mig står en ängel, även hon klädd i vitt med stora vita vingar. Jag och ängeln stod i mörker. Men jag upplevde inte mörkret som hotfullt, tvärtom, det kändes väldigt tryggt och fridfullt. Då hör jag en röst som sjunger:" O holy night" , inte hela sången utan bara den meningen. Strax efter det hör jag:" heavenley peace". Sen hör jag en hel änglakör nynna på "Stilla natt, heliga natt". Jag ser dom inte i mörkret, men bara att höra dessa överjordiska stämmor gör att mitt hjärta nästan spricker av kärlek. Några sekunder senare hör jag en androgyn röst säga:" Kristus till jorden är kommen", och då visste jag att Jesus är här! Jag grät av tacksamhet. Jag bad om ljus och kärlek till Jordens barn. Sen blev allt tyst och jag kom tillbaka. Mitt ansikte var vått av tårar och jag kände glädje och hopp! Hopp om en ljus framtid. Jag slutade inte gråta förrän ca 40 minuter efter meditationens slut. Det gick inte att hejda, men sen kände jag mig tre kilo lättare :-)

Jag mejlade min upplevelse till Kristina Åslund och jag fick detta svar:

Tack för att du delade detta med mig. Håller du inte på med healing så ska du absolut börja. Kanske du varit med på Jesu tid, så ni har en energi till varandra.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0