Ett tydligt svar på mina frågor

Jag funderar på vad som är mitt syfte i det här livet. Jag vet att det är något inom det andliga, men exakt vad vet jag inte. Nu på sistone har,som jag skrivit om nyligen, Inkaindian dykt upp. Men även shamaner och healing. Igår skrev en Facebook vän ett mejl till mig och berättade om sitt kall i detta liv, Inkashaman. Bara helt plötsligt, jag har inte frågat honom om något. Han berättade även om en bok jag borde läsa: Shamansk Healing. Det är andra gången på kort tid som någon rekommenderar den boken för mig. Han berättade även att han tidigare levt flera liv som inkaindian och att när han såg bilder på mig tyckte han att jag var bekant, trots att vi aldrig träffats.

Nyss ställde jag följande frågor: är jag en Inkashaman/healer? Är det meningen att jag ska plocka fram den kunskapen inom mig i detta liv?

Jag drog ett kort för att få svar. Kortet jag fick upp var Rattlesnake (som bilden visar). Wow! Jag kunde inte fått ett tydligare svar! (Läs själva på kortet). I resten av texten fanns även ordet "shaman" med och även: " död/återfödelse".

Nu vet jag vad jag ska rikta in mig på :-)

Tack!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0