Ari

I förra inlägget skrev jag om att jag hörde en röst säga: Ari..Ari...vi kommer till sommaren, i slutet av min meditation.

Nyss kom jag på att jag ett par dagar tidigare bett om att få veta namnet på min andliga vägledare. Och jag tror att det kan vara ett budskap från denne. Jag har även bett om att få tydligare information och tydligare svar.

Jag tror att namnet Ari kan vara namnet på min andliga vägledare. Budskapet vi kommer till sommaren kan betyda att jag kommer att få tydligare budskap när saker och ting ljusnat för mig.

Jag är inte riktigt DÄR än. Men det vet jag om. Jag har en del jobb att göra med mig själv först.

Och det ska jag sätta igång med idag :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0