Påskliljor

I Drömmarnas Trädgård ser jag alltid påskliljor. Dom lyser klargula i det gröna gräset. Idag fick jag hem boken: Växternas Språk av Solöga. Här kommer hennes tolkning:

Ditt liv är ditt ansvar.
Visdom: Jag tar ansvar för mitt liv. Jag väljer att se vad min tro, mina tankar, mina känslor och mina handlingar skapar i mitt liv. Jag har tillit till min egen kraft. Jag skapar det som är bäst för mig. Jag skapar mig ett bra liv, fullt med kärlek, glädje och värme.

När du väljer att ta ansvar för ditt liv, så öppnar du också upp för de möjligheter du behöver. Du kan själv skapa de förändringar du behöver i ditt liv. Kom ihåg, du väljer själv vad du skall tro på, vad du skall tänka, vad du skall känna och hur du skall handla.




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0