Gnistrande "bollar"

Ibland händer det att jag ser massor av "såpbubblor" som flyger runt i luften. Ibland hundratals. Det har jag fått förklarat för mig att det är orber, själar.

Två dagar på rad nu har jag sett små gnistrande "bollar" som flyger runt i luften där jag befinner mig. Väldigt nära mitt huvud. I samma storlek som "såpbubblorna" men dom här små bollarna är så otroligt vackra! Jag kan knappt förklara hur dom ser ut för att ge dom en rättvis bild.

Dom har ett fantastiskt vitt ljus samtidigt som dom gnistrar och glimmar som diamanter. Nästan så att man blir lite bländad, trots att jag såg dom i fullt dagsljus!

Jag har fått höra att det kan vara ljusvarelser, änglar eller till och med älvor.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro än. Så jag håller det öppet än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0