Längesen

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt här sist. Det beror på att det inte hänt speciellt mycket på den andliga fronten.

Jag har fått healing ett par gånger, båda gångerna blev jag väldigt trött och somnade sittande. Jag har mediterat ett par gånger. En gång frågade jag vad min healingguide heter. Jag fick namnet: Alexandra. Den andra gången fick jag ett tydligt budskap ( en hel mening faktiskt) men tyvärr glömde jag bort vad det var när jag mediterat färdigt. Typiskt! 

Jag har även lagt kort för en vän. Evigheter sen jag gjorde det sist! Det var rätt roligt faktiskt :-) Budskapen avlöste varandra. Jag fick fram väldigt mycket på endast tre kort! Och återigen får jag hjälp av djuren :-) Dom kommer med budskap. Viktiga sådana. 

Från igår kväll fram tills nyss har det varit en del aktivitet här hemma. Mycket ljud. Från vardagsrummet och köket mestadels. Tydligast från vardagsrummet igårkväll, så tydligt att jag tänkte för mig själv att nu måste det vara nån slags oreda där när jag går upp imorn! 

Och det var det oxå kan man säga:





Min fina novemberkaktus var delvis demolerad :( 

Den är frisk, grön och fin så det finns ingen logisk förklaring till hur detta kunnat inträffa. Bella sov så hon är oskyldig (förövrigt skulle hon aldrig få för sig att ha sönder växterna). 

Min ryggsäck vickade omkull i hallen nyss oxå. När jag gick dit för att kontrollera vad som lät kände jag närvaro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0