"Spökerier"

Det har börjat förekomma en del "spökerier" hemma hos mig. Det var ett tag sen sist. Nu menar jag inte att jag har spöken hemma utan att det förmodligen rör sig om en avliden släkting som hälsar på :-) Alltid trevligt.

Jag skulle flytta en liten fönsterlampa, när jag lyfte den tändes den. Den glödlampan har varit trasig i månader...

Jag stod i hallen och pratade med B som låg i badet. Helt plötsligt åker badrumsdörren igen "av sig själv". 

Jag ligger bredvid B i hennes säng och ska läsa godnattsaga. Då hörs ett knäpp och så släcks sänglampan. Jag tror givetvis att glödlampan gått sönder, men icke! "Någon" har tryckt på knappen för den var i off-läge. (Detta har hänt vid sammanlagt tre olika tillfällen). Varav en gång var Bella själv i sitt rum med sänglampan tänd. Helt plötsligt ropar hon att lampan släcktes av sig själv! 

Undrar vilken släkting det är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0