Andar som vandrar

Jag gjorde nyss ljuskroppsmeditationen. Och det jag upplevde denna gång var:
 
- En varm känsla i magen under hela meditationen
 
- En röst som sa: "Var ett ljus i världen"
 
- En röst som sa: "Andar som vandrar"
 
- En sångsnutt: "That is just somebody that I used to know. Somebody I used to know"
 
-En sångsnutt: "Hey I just met you, and this is crazy, but here´s my number, so call me maybe. So call me 
                        maybe"
 
Speciellt: "Somebody that I used to know" och "So call me maybe" upprepades flera gånger lite då och då på slutet. 
 
När jag avslutade meditationen kände jag ett kyligt vinddrag som lindade sig runt min hals. En behaglig kyla. Först tänkte jag att jag glömt stänga balkongdörren. Men den var stängd. Och hade det varit ett vanligt vinddrag hade jag förmodligen känt det i hela kroppen. Men det var bara runt halsen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0