Andra Initieringen

Igår kväll fick jag den andra initieringen i kursen om ljuskroppen. Den initieringen hjälper mig att öka energin i ljuskroppen för att komma i kontakt med samlad kunskap från tidigare liv och den kollektiva samlade kunskapen. 
 
Anna-Lena återknöt kontakten med ljusnätverket och använde en annan symbol från geometrin, den liggande åttan, när hon kallade tillbaka den gamla kunskapen som finns i ljuskroppen. 
 
Denna gång kände jag glädje och lycka. Och jag sov som en död hela natten. Men denna gång var jag inte trött när jag vaknade som vid första initieringen. Dock blev jag pang bom förkyld tidigt på förmiddagen. Ont i halsen, huvudvärk, snuvig och varmare i kroppen. Jag kände inte av det det minsta igår kväll när jag gick och la mig. Jag misstänker att det har med initieringen att göra. Kanske någon form av utrensning. Någon energi har rört om i grytan ordentligt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0