Balsicum

Under meditationen nyss frågade jag vad min skyddsängel hette. Och vilken färg han/hon hade på
kläderna. 

Direkt hörde jag en röst som sa: Balsicum. (Vet ej om det ska stavas med c eller k, jag väljer c).

Sen såg jag pappas ena gummistövel, den är orange.   

Så min skyddsängel heter förmodligen Balsicum och har orange färg på kläderna. 

Häftigt :-)

Jag googlade Balsicum, det enda jag hittade var att det kan
betyda basilika?

Jag skrev in namnet i Google translate på hitta språk. Det är lettiska och betyder: "genomgår underhåll".  

Det roligaste var att denna text dök upp under:  "Ett nytt flöde av stöd kommer till dig just nu. Be änglarna hjälpa dig att släppa rädslan av brist så att du kan njuta av ökat överflöd".
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0