Initiering 1

Igår kväll fick jag den första ljuskroppsinitieringen av Anna-Lena. Hon aktiverade mig i ljusnätverket och föreställde sig att mitt kronchakra öppnades. Detta är ett helande ljusnätverk av healing och beskydd. När jag sen behöver kraft kan jag bara tänka på ljusnätverket i ljuskroppshealingen så kommer jag i kontakt med detta stödjande och helande ljusnätverk. 
 
När Anna-Lena aktiverat ljusnätverket runt mig (och alla andra som var med i initieringen) så kallade hon på andevärlden, och kallar in dom i ljusnätverket, både änglar, andliga guider och de ljusväsen som vill stödja och hela gemenskapen och kärleken på jorden och mellan oss människor.
 
Hon fortsatte att föreställa sig att ljusnätverket lyste starkare och starkare och att vi är förenade. Vi är ett!
 
Initieringen pågick i ca 10 minuter. Och direkt den började kände jag en värme som spred sig i hela kroppen. Jag blev snabbt djupt avslappnad och väldigt trött! Så trött så jag knappt fick upp ögonlocken. Hela kroppen blev tung. Direkt efteråt gick jag och la mig och somnade på stört! Sov djupt hela natten och vaknade när klockan ringde klockan åtta. Då var jag fortfarande jättetrött och tungt avslappnad i kroppen. Jag visste inte hur jag skulle orka ta mig ur sängen! 
 
Det finns tre invigningar (initieringar) i den här kursen. Och en initiering innebär att Anna-Lena tänker på energin och för den vidare. Det känns som ett slags healing. 
 
Den första invigningen, initieringen är:
 

Första ljusaktiveringen, aktiverar din aura så att du lättare kan känna vägledningen från änglar och andliga guider.
 
Initiering till den gamla kunskapen genom den heliga geometrin som återknyter dig till den sjunde dimensionen.
 
Initiering som återknyter din ljuskropp till ljusenergifältet, som den ursprungligen skulle vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0