Ljuskroppshealing

Jag har gått med i en grupp som heter: Anna-Lenas Andliga. Det är mediumet och sierskan Anna-Lena Vikström som startat gruppen. Anna-Lena har bland annat en egen sida i tidningen Nära där hon hjälper människor att hitta borttappade saker. Hon har även en hel del kurser. 
 
Just nu planerar hon att göra en ny distanskurs i Ljuskroppshealing. Hon håller på att sammanställa informationen till kursen som kommer att innehålla flera olika områden, allt från Reiki till healing från ljusguider och ljuskroppen. 
 
Vi som är med på denna sida får gå kursen gratis så att hon ser hur den fungerar och om hon ska ta med den under sina distanskurser. 
 
Vi som är med behöver inte göra något speciellt, utan hon lägger upp övningar som dokument i den takt hon skriver dom och hon blir glad om vi ger henne lite feedback.
 
Om du som läser detta vill vara med, säg till mig så lägger jag till dig i gruppen :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: lena

Hej!
detta låter jätte intressant, skulle gärna vara med i denna gruppen:-)

Svar: Hej! Tyvärr tror jag inte att jag kan lägga till dig i gruppen då vi ej är vänner på fb. Kram
Emma

2013-09-02 @ 13:49:10
Postat av: Catharina

Du får gärna lägg till mig, jag vill ha lite nya övningar ;-) Ser på facebook att det finns två grupper en som heter Anna_lenas andliga vänner sluten grupp med 35medlemmar och en som heter Anna-Lenas Andliga med 908 medlemmar?! Nu ska jag skicka healing till en vän vars vän tagit livet av sig igår natt. Hälsningar Catta

Svar: Den gruppen med över 900 medlemmar är den rätta. Tyvärr tror jag ej att jag kan lägga till dig då vi inte är vänner på fb. Lycka till med healingen. Kram
Emma

2013-09-02 @ 13:54:44
Postat av: Anna-Lena vikström

Så glad jag blev när jag läste att du skrivit om gruppen!! Jag sökte på ljuskroppshealing och så hittade jag din blogg! Det går att gå med i gruppen bara man har facebbok , om man söker på Anna-Lenas Andliga" och sedan klickar på gå med, så hänger jag in nya deltagare. Det är två ljuskroppsinitieringar kvar och allt kursmaterialet lägger jag upp som filer sedan.

2013-09-04 @ 18:33:15
URL: http://www.anna-Lena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0